Your Cart

Kouluttajan kirjasto

Kouluttajan kirjasto on uusi tilauspalvelumme, joka tarjoaa käyttöösi kaikki Antin verkkokoulun e-kirjat edullisella kuukausihinnalla 35 euroa. Tilauspalvelun voit lopettaa milloin tahansa omalta tilisivultasi tai ottamalla meihin yhteyttä yhteyslomakkeen kautta. Kirjaston kirjat ovat luettavissa eZine-muotoisina verkkopalvelussamme. Ne skaalautuvat hyvin myös mobiililaitteissa ja niitä on helppo ja nopea selata aktiivisen sisällysluettelon ja sanahakutoiminnon avulla.

Tilaamalla Kouluttajan kirjaston omaan tai organisaatiosi käyttöön saat helppokäyttöisen tietopankin, jonka avulla ratkaiset sovellusohjelmien käytön aiheuttamia päivittäisiä ongelmia ja perehdyt sovellusten monipuoliseen käyttöön ilman hankalien käyttöoppaiden lukemista. Oppaissamme asiat esitellään keskittyen työn kannalta tärkeimpiin ominaisuuksiin ja toimintoihin.

Tutustu Kouluttajan kirjastoon tästä linkistä!

Discontinued 13.2.2024