Your Cart

Opiskele verkossa silloin, kun Sinulle parhaiten sopii

Verkkokursseillamme opit itsenäisesti sovellusohjelmien käytön ja soveltamisen omiin työtehtäviisi pätevän kouluttajan opastuksella, jolla on vuosikymmenten kouluttajakokemus. Kouluttajan etätuki on käytössäsi koko kurssin ajan (90 päivää).

Sinä määrität verkkokurssilla tahdin

Verkkokurssin opetusvideoissa käsitellään samat asiat kuin lähikoulutuksessa. Voit palata helposti aiheeseen tai katsoa ohjeistuksen uudelleen. Oppimisalusta muistaa etenemisesi ja voit keskeyttää ja jatkaa juuri siitä, mihin jäit. Parhaiten opit, kun teet videossa esitellyt asiat samanaikaisesti itse omalla tietokoneella. Videot esittelevät johdonmukaisesti ohjelmiston eri toiminnot ja työvaiheet. Ohjevideoista muodostuu oppimiskokonaisuus, joka selkeyttää opiskelijalle laajankin sovelluksen käyttöperiaatteet ja toimintalogiikan.

Opetusmateriaali tukee oppimistasi

Kurssin opetusvideot on tehty uusinta ohjelmaversiota käyttäen eli saat parhaan ja ajanmukaisimman verkkokurssin käyttöösi. Lisäksi kurssilta löydät harjoituksia ja lyhyitä Quiz-tyyppisiä monivalintatehtäviä, joilla voit testata osaamisesi. Saat kurssilta lisäksi helppolukuisen ja kattavan käyttäjän oppaan, josta voit vielä kurssin jälkeenkin kerrata opitut asiat.

Kouluttajan tervehdys

Verkkokurssit