Your Cart

Mikä on Antin verkkokoulu?

Antin verkkokoulu on Tmi Antti Ussan verkkokauppa sekä verkkokurssien oppimisalusta.

Antin verkkokoulusta löydät Tmi Antti Ussan itsenäiseen opiskeluun suunnitellut verkkokurssit, joiden rakenne ja sisältö perustuvat vuosikymmenten mittaiseen kokemukseen tietotekniikan kouluttajana. Katso lisätietoja ja kurssivalikoima.

Voit ostaa verkkokaupasta myös kursseillamme käytettäviä laadukkaita opetusmateriaaleja. Oppaat on kirjoitettu siten, että niistä löydät helposti ja nopeasti halutun asian. Oppaita on helppo käyttää aktiivisen sisällysluettelon avulla, josta voit siirtyä suoraan käsiteltävään asiaan. Voit tehdä myös sanahakuja sisällöstä.

Oppaissa esitellään sovelluksen käytön kannalta keskeiset ja tärkeät toiminnot selkeästi ja kattavasti. Oppaan avulla otat sovellusohjelman helposti haltuun myös itseopiskellen. Oppaissa käytetään ohjelmistojen uusimpia versioita. Oppaat myydään ja toimitetaan sähköpostiisi ladattavina PDF-tiedostoina heti oston jälkeen.

Maksuvaihtoehdot

Maksuvälineinä Antin verkkokoulussa ovat PayPal-maksu tai korttimaksu (Visa, Mastercard ym.).

Jos olet yritys- tai organisaatioasiakas, voit tilata oppaita ja verkkokursseja myös laskutettavina tuotteina. Jos haluat lisensoida oppaitamme tai verkkokursseja usealle käyttäjälle (esim. oppilaitokset) tai haluat maksaa laskulla, ota yhteyttä meihin.

Ostaessasi verkkokaupastamme, hyväksyt kaupan toimitus- ja maksuehdot.

KTM Antti Ussa - Tietotekniikan kouluttaja

Olen kouluttanut tietotekniikkaa ja ohjelmistojen käyttöä vuodesta 1995. Koulutan lähinnä Adoben ja Microsoftin ohjelmistoja. Järjestän lähikursseja Tampereella ja Espoossa, minkä lisäksi koulutan myös verkkokursseilla ja etäkoulutuksena.

Tutustu koulutuspalveluihini osoitteessa www.anttiussa.fi.

Liity postituslistalle

Saat tiedon uusista verkkokursseista ja verkkokaupan kampanjatarjouksista!