Your Cart

Adobe Express verkkokurssi

Koulutus, jonka avulla Sinäkin opit helposti Expressin tehokäyttäjäksi.

Suoritettuasi tämän kurssin, osaat...

• Luoda ja julkaista kuvia ja videoita sosiaaliseen mediaan.
  • Tehdä brändinmukaisia esitteitä, mainoksia ym. pienjulkaisuja PDF-muodossa.
  • Julkaista tyylikkäitä verkkosivuja.
  • Muokata julkaisuja ja kuvia yhteistyössä muiden kanssa.

Course curriculum

Kurssin hintaan sisältyy

Oppimisvideot

Selkeästi jaotellut ja loogisesti etenevät oppimisvideot. Voit katsella videoita myös haluamassasi järjestyksessä.

Adobe Express - Käyttäjän opas

Kurssin hintaan sisältyy Adobe Express (Spark) - Käyttäjän opas, jonka saat pitää myös kurssin päätyttyä.

Kouluttajan tuki ja kertaustehtävät

Saat kurssin aikana tukea ja opastusta tarvittaessa suoraan kouluttajalta. Kurssiin kuuluvien oppimistehtävien avulla kertaat opitut asiat. Itse tekemällä opit myös parhaiten!

Verkkokurssin hinta

Hinta vain

€69
+alv 24% (yhteensä 85,56 €). Hinta sisältää verkkokurssin käyttöoikeuden 90 päivän ajaksi sekä kattavan Adobe Express - Käyttäjän oppaan. Saat ostoksestasi kuitin sähköpostiisi.

Voit maksaa kortilla tai PayPal-maksuna. Jos haluat tilata kurssin käyttöön organisaatiollesi tai maksaa laskulla, ota meihin yhteyttä!

FAQs - Usein kysytyt kysymykset

Antti Ussa - Tietotekniikan kouluttaja

Olen kouluttanut Adoben ja Microsoftin ohjelmistoja jo vuodesta 1995 lähtien. Järjestän avoimia kursseja lähiopetuksena Tulli Business Parkissa Tampereen keskustassa sekä koulutan myös etänä Teamsissä ja Google Meetissä.